gabinet psychologiczny
badania psychologiczne

Pakiet edukacji zdrowotnej w celu zapobiegania infekcjom robaka u chińskich dzieci w wieku szkolnym AD 8

Posted in Uncategorized  by admin
April 18th, 2018

Ogólnie rzecz biorąc, wiedza była istotnym czynnikiem predykcyjnym występowania infekcji: ryzyko infekcji zmniejszyło się o 20% za każdy wzrost o 10 punktów procentowych w wyniku wiedzy (P <0,001). Nastawienie było również znaczącym predyktorem występowania infekcji: ryzyko infekcji zmniejszyło się o 10% za każdy wzrost o 10 punktów procentowych w wyniku postawy (P = 0,005). Nie zaobserwowaliśmy istotnego związku między postawą a zachowaniem zgłaszanym przez samego siebie lub pomiędzy zgłoszonymi przez siebie zachowaniami a częstością występowania infekcji - wyniki, które mogą wynikać z błędu pomiaru w samoopisach. Zmiany w obserwowanym myciu rąk
Zmiany w praktyce mycia rąk przedstawiono w Tabeli 3. W punkcie wyjściowym 54,0% uczniów w grupie kontrolnej i 46,0% w grupie interwencyjnej umyło ręce po skorzystaniu z toalety (P = 0,61). Szybkość mycia rąk wzrosła do 98,9% w grupie interwencyjnej w ocenie kontynuacyjnej, ale pozostała prawie taka sama jak stopa wyjściowa w grupie kontrolnej (54,2%) (P = 0,005).
Monitorowanie potencjalnego utrudniania
Kwestionariusz ustny przeprowadzony w marcu 2011 r. Wykazał, że w 14 z 19 szkół interwencyjnych szef szkoły nie wspomniał o projekcie nauczycielom z innych szkół. Cztery szkoły wymieniły informacje związane z projektem z innymi szkołami interwencyjnymi lub ze szkołami, które nie uczestniczyły w badaniu; tylko jedna szkoła interwencji wchodziła w interakcje ze szkołą kontrolną.
Zdarzenia niepożądane
Żadne działania niepożądane nie były obserwowane natychmiast (w ciągu 15 minut) po podaniu albendazolu zgodnie z protokołem WHO. 12 Jednak w kwestionariuszu uzupełniającym zgłoszono niektóre działania niepożądane (tabela S3 w dodatkowym dodatku), z których wszystkie mogłyby zostały przypisane jakiejkolwiek chorobie wieku dziecięcego.
Dyskusja
Pakiet edukacyjny w naszym badaniu spowodował 50% skuteczność w zapobieganiu zakażeniom robakami żywymi przenoszonymi przez glebę wśród chińskich dzieci w wieku szkolnym. Zmniejszenie częstości występowania infekcji było związane ze wzrostem wiedzy i poprawą higieny oraz ustalono zasadę, że interwencja w zakresie zdrowia i edukacji zwiększa wiedzę uczniów na temat przenoszenia zakażenia i zmienia ich zachowanie, a nowe zachowanie skutkuje mniejszą liczbą przypadków. infekcje. Wyraźna korelacja między wynikami w kwestionariuszu KAP a częstością zakażenia robakami przenoszonymi przez glebę była oczywista, ponieważ w całej badanej populacji niezainfekowani uczniowie uzyskali o 10 punktów procentowych więcej w kwestionariuszu KAP niż uczeni zarażeni. Wiedza była głównym czynnikiem wpływającym na praktykę higieniczną. Zaobserwowano również korelację między wynikami z kwestionariusza KAP a zaobserwowanym zachowaniem zarówno w grupach interwencyjnych, jak i kontrolnych.
Podstawowe wyniki w kwestionariuszu KAP były nieco wyższe wśród uczniów w szkołach interwencyjnych niż wśród uczniów w szkołach kontrolnych
[patrz też: leczenie depresji, Autyzm kielce, gdynia psycholog ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: Autyzm kielce gdynia psycholog leczenie depresji