gabinet psychologiczny
badania psychologiczne

Pakiet edukacji zdrowotnej w celu zapobiegania infekcjom robaka u chińskich dzieci w wieku szkolnym AD 3

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2018

Badanie stanowiło nieporównywalny, randomizowany w grupach proces interwencji obejmujący 38 szkół (38 klastrów) i był przeprowadzany w ciągu roku szkolnego (od września 2010 r. Do czerwca 2011 r.) (Ryc. 1A). Szkoły zostały losowo przydzielone, w stosunku 1: 1, do pakietu interwencyjnego (19 szkół) lub pakietu kontrolnego (19 szkół) (rysunek 1A i tabela S1 w dodatkowym dodatku). Szkoły interwencyjne otrzymały pakiet dotyczący edukacji zdrowotnej (tabela 1), podczas gdy szkoły kontrolne otrzymały plakat dotyczący edukacji zdrowotnej, który był zwykle wyświetlany w szkołach (ryc. S2 w dodatku uzupełniającym). Głównymi punktami końcowymi były częstość infekcji robakami przenoszonymi przez glebę, wiedza na temat pasożytniczych robaków nicieniowych (postawa, objawy, leczenie i profilaktyka) oraz praktyka higieny. Drugim punktem końcowym była zmiana w praktyce higienicznej, z myciem rąk po skorzystaniu z toalety w szkole, co zaobserwowali pracownicy naukowi, służący do oceny higieny. Oceniano tylko przypadki infekcji ascaris i trichuris; częstość występowania tęgoryjców nie została zmierzona w ramach badania, ze względu na bardzo niskie rozpowszechnienie takiej infekcji w dzielnicy miejskiej Linxiang. Przestudiuj badanie
Komitety etyki ludzkiej w Queensland Institute of Medical Research w Australii oraz Instytut Chorób Pasożytniczych w Hunan w Chinach udzieliły pisemnej zgody na badanie. Przed rozpoczęciem interwencji uzyskano pisemną świadomą zgodę od rodziców lub prawnych opiekunów wszystkich uczestników. Wszyscy autorzy ponoszą pełną odpowiedzialność za projekt badania; gromadzenie, analiza, interpretacja i kompletność danych; oraz wierność tego raportu do protokołu badania, który jest dostępny na stronie.
Program interwencyjny
Rysunek 2. Rysunek 2. Okładka filmu Magiczne okulary . Pakiet edukacyjny obejmował 12-minutową kreskówkę zatytułowaną Magiczne okulary , która informowała dzieci o przenoszeniu i zapobieganiu robakom przenoszonym przez glebę. Prezentację kreskówek uzupełniono dyskusjami w klasie, wyświetleniem tego samego plakatu, który był używany w grupie kontrolnej, rozpowszechnianiu broszury podsumowującej kluczowe wiadomości dostarczane w kreskówce oraz konkursach rysowania i pisania esejów w celu wzmocnienia przekazów. Szczegóły dotyczące wdrożenia pakietu edukacyjnego znajdują się w tabeli 1. Opis rozwoju kreskówek znajduje się w dodatkowym dodatku, a przednia okładka jest pokazana na rysunku 2. Dostęp do kreskówek można uzyskać na stronie lub w witrynie www.qimr. .edu.au / page / Home / Magic_glasses. Konkretne warsztaty szkoleniowe dla nauczycieli odbyły się przed rozpoczęciem badania (szczegółowe informacje znajdują się w protokole, dostępnym na stronie internetowej).
Procedury badania
W punkcie wyjściowym uzyskaliśmy jedną próbkę kału od każdego uczestniczącego ucznia i wypełniliśmy kwestionariusz dotyczący wiedzy, postaw i praktyk (kwestionariusz KAP) związanych z robakami przenoszonymi przez glebę
[podobne: ile trwają studia lekarskie, darmowy dietetyk, triamcynolon ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: darmowy dietetyk ile trwają studia lekarskie triamcynolon